loading...

همه چیز از همه جا

بازدید : 23
يکشنبه 5 شهريور 1402 زمان : 10:42

تبلیغات یکی از عواملی است که سبب می شود نام برند تجاری به عموم افراد معرفی شود . در واقع بدون تبلیغات فقط مشتریان آشنا و کسانی که اتفاقی از مقابل محل کسب شما می گذرند برای دیدن اجناس، کالاها و یا دریافت خدمات به سراغ شما می آیند.

اگر می خواهید مشتریان زیادی داشته باشید و به درآمد بالاتری برسید، لازم است تبلیغات بهینه ای در سطح شهر و در صورت بزرگ بودن کسب و کار در سطح کشور انجام دهید.

یکی از تبلیغاتی که طرفداران زیادی دارد و در صورتی که به شکلی بهینه به نمایش گذاشته شود، می تواند بازخورد قوی داشته باشد، بیلبورد است.

منظور از بهینه بودن تبلیغات اجرای آن در زمان و موقعیت مناسب است . بیلبوردها جزء تبلیغات گران قیمت اما تاثیرگذار هستند که معمولاً افراد این بیلبوردها را از آژانس های تبلیغاتی برای مدت زمان مشخص اجاره می کنند، به همین دلیل هر چند وقت یه بار محتوای تبلیغاتی نصب شده بر روی بیلبورد تعویض می شود.

طراحی بیلبورد تبلیغاتی در پارت انیمیشن

بیلبورد چیست ؟

بیلبورد تبلیغاتی که برخی آن را به صورت بیلبرد می نویسند، محلی برای درج آگهی و اعلانات می باشد که یکی از رایج ترین شیوه تبلیغات است.

بیلبورد یکی از انواع تبلیغات چاپی عظیم الجثه است . بیلبورد جهت نصب نیاز به اجرای فونداسیون دارد تا بتوان محتوای تبلیغاتی چاپ شده را در معرض دید عموم قرار دارد .

بیلبوردها معمولاً در جاهایی مثل شریان های اصلی و فرعی، میادین شهری، بزرگ راه ها و جاده ها نصب می شوند و جهت درج محتوای تبلیغاتی بر روی بیلبورد بیشتر از تصاویر استفاده می شود تا متن.

تعریف بیلبورد

در واقع واژه بیلبورد در فرهنگ تابلوسازی به تخته یا سطوح قابل اجاره ای اطلاق می شود که دارای قالب و جایگاه مخصوص نصب است و پس از اتمام دوره اجاره آن، آگهی جدیدی برروی آن درج می گردد.

بیلبورد

بیلبورد یک ابزار تبلیغاتی جهت معرفی برند تجاری است که در ابعاد بزرگ اجرا می شود . جدیداً در کشورهای پیشرفته بیلبوردها به صورت سه بعدی و با تصاویر تخیلی که می تواند حیرت هر بیننده ای را برانگیزد، اجرا می شود.

در واقع واژه بیلبورد در فرهنگ تابلوسازی به تخته یا سطوح قابل اجاره ای اطلاق می شود که دارای قالب و جایگاه مخصوص نصب است و پس از اتمام دوره اجاره آن، آگهی جدیدی برروی آن درج می شود.

بیلبورد تبلیغاتی

یکی از بزرگ ترین و گران ترین روش های تبلیغاتی بیلبورد است . پیام تبلیغاتی فقط در حد چند کلمه کوتاه بر روی بیلبوردها طراحی می شود.

بهتر است این چند کلمه طوری طراحی شود که کوتاه، آهنگین، گیرا و جذاب باشد . زیرا مخاطبانی که نظاره گر بیلبوردها هستند، معمولاً افرادی خواهند بود که سرنشین اتومبیل ها می باشند و با سرعت بالایی از مقابل بیلبوردها عبور می کنند . بنابراین فقط چند ثانیه برای دیدن پیام تبلیغاتی روی بیلبورد مهلت دارند . به همین دلیل نوشته های بلند، قابلیت خوانده شدن سریع را ندارند.

از آنجایی که بیلبوردها در ابعاد بزرگی طراحی می شوند، از دوردست نیز قابلیت خوانایی را دارند و شما به راحتی می توانید با درج یک پیام آهنگین و زیبا، بر ذهن بصری بینندگان رسوخ نموده و نام برند تجاری خود را معرفی کنید، به شرط اینکه که تبلیغات را تکرار کنید.

برای مثال اگر در یک بزرگراه، چند بیلبورد تبلیغاتی را در فاصله های منظم و به صورت های مختلف تکرار کنید، مطمئن باشید که سرنشینان اتومبیل تا انتهای بزرگراه نام برند شما را در یاد خود خواهند سپرد.

نمونه ای از شعارهای تبلیغاتی بیلبوردی

در ایران برندهای معتبری را می شناسیم که بواسطه نوشتن شعارهای تبلیغاتی بر روی بیلبورد و استفاده از دیگر روش های تبلیغاتی، در بین آحاد جامعه مشهوریت پیدا کرده اند . برای مثال می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • شعار تبلیغاتی ایساکو : تامین قطعات، تضمین خدمات
  • شعار تبلیغاتی گروه صنعتی دنا : دنا قله ای زیر پای شما
  • شعار تبلیغاتی شرکت کاشی سازی : کاشی عقیق، انتخابی دقیق
  • شعار تبلیغاتی تولید لوازم خانگی امرسان : زیبا، راحت، مطمئن
  • شعار تبلیغاتی ماکارانی مانا : مانا طعم به یاد ماندنی
  • شعار تبلیغاتی لوازم خانگی هیمالیا : هیمالیا بر قله زیباییها

و بسیاری از این قبیل شعارها . این شعارها آنقدر تکرار شده اند که اکثریت وقتی این شعارها را می شنویم، متوجه می شویم که مربوط به کدام برند یا شرکت تجاری است . اکثریت برندهای معروف و محبوب نه تنها از یک روش تبلیغاتی بلکه از چندین روش تبلیغاتی جهت معرفی نام تجاری خود به عموم استفاده می کنند تا در میان آحاد جامعه شناخته شوند.

اگر تمایل دارید با روش های تبلیغاتی بیشتری آشنا شوید مقاله انواع روش های تبلیغاتی برای جذب مشتری را بخوانید.

قیمت بیلبورد

بیلبوردها با توجه به نوع چاپ و نوع بیلبورد با قیمت های متفاوتی برای مشتریان تمام می شود که معمولاً هزینه بالایی دارد و نیاز به مجوزهایی برای نصب.

شما می توانید با اجاره بیلبورد، فقط قیمت اجاره بیلبورد را پرداخت کنید و محتوای چاپی خود را به نمایش بگذارید و هزینه اجرای فونداسیون، ستون فلزی، زیرساز فلزی و دیگر موارد را پرداخت نکنید . با این کار، نسبت به قیمت خرید بیلبورد هزینه کمتری متقبل می شوید.

اگر دائماً از طریق بیلبورد تبلیغات انجام می دهید، خرید بیلبورد باصرفه تر از اجاره بیلبورد است . با توجه به این نکته، در صورت عدم نیاز، فروش بیلبورد نیز به راحتی قابل انجام است.

پارت انیمیشن

تاریخچه پیدایش بیلبوردها

تاریخچه بیلبورد به دوران مصر باستان بر می گردد . پیش از میلاد مسیح، انسانها نقاشی هایی بر روی دیواره غارها ترسیم می کردند و بعدها در شهر طبس پوستری که متعلق به آگهی یافتن یک برده فراری بود کشف شد.

پس از گذشت قرنها یونانیان از ستون های چوبی به نام آکسون برای اطلاع رسانی استفاده می کردند . سپس در سال 1400 پس از میلاد، اروپاییان اعلانات خود را در میادین شهرها و یا ساختمانهای عمومی نصب می کردند.

در آن زمان ها مصریان توسط ستون های سنگی با نام اوبلیسک که دارای ستون های چهاروجهی با نوک هرمی بودند و از یک سنگ یک تکه ساخته می شدند، جهت تبلیغات و ترویج مذاهب و آیین های خودشان استفاده می کردند و به شکل یک لوح تزئینی در معرض نمایش قرار می دادند.

در سال 1450 اولین ترفندها برای تبلیغات با اختراع یوهان گوتنبرگ که یک ماشین چاپ قابل حمل بود، رونمایی شد . تبلیغات چهره جدیدی به خود گرفت و به شکل محتوای چاپی مورد رویت افراد واقع شد.

در سال 1796 چاپ سنگی اختراع شد و در سال 1800 اولین مکتب پوستر پایه گذاری گردید . در سال 1835 اولین پوستر بزرگ در فضای شهری در نیویورک به نمایش گذاشته شد .

در سال 1870 با مکانیزه شدن وسایل، پوستر با مدلها و طرح های جدید رونمایی شد و پس از انقلاب صنعتی ماشین هایی برای بریدن و چاپ کردن کاغذ و تشکیل سایه رنگها ابداع شد که این سایه رنگها از نقاط ریزی تشکیل شده بودند که باعث ایجاد طرح های سه بعدی می شدند.

در سال 1900 صنایع متعدد به تبلیغ کالاهای خود از طریق نمایش بیلبوردی، اقدام کردند . با پیشرفتهای چشمگیری که در این زمینه حاصل شد، دست نوشته و تبلیغات چاپی جای خود را به تصاویر سه بعدی و دیجیتالی دادند.

در قرن نوزدهم با گسترش بزرگراه ها و جاده ها و افزایش رفت و آمد انسانها با اتومبیل، بیلبوردها به عنوان شاخه ای از وسایل ارتباطات تصویری جایگزین تصاویری شدند که بر روی دیوار ها چسبانده می شدند و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی که از چوب، آهن، کاغذ و تصویر تشکیل می شد رواج یافت.

انواع بیلبورد تبلیغاتی

بیلبورد های تبلیغاتی به شیوه های مختلفی اجرا و پیاده سازی می شوند که از جمله ی آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیلبوردهای سه بعدی

جهت ساخت این مدل از بیلبوردها نیاز به استفاده از پرسپکتیوهای مجازی است که بسیار منعطف هستند . اما هزینه طراحی و نصب بالا و نیاز به فضای مناسب جهت پیاده سازی از معایبی است که این نوع از بیلبوردها دارند.

بیلبوردهای حجمی

این بیلبوردها در کشورهای غربی مرسوم هستند . برای به نمایش درآمدن از اجسام واقعی در بخش فرابیلبوردی آن استفاده می شود.

بیلبوردهای فرمیک

محتوای چاپی آن معمولی است اما ساخت پایه های آن بیضی شکل است.

بیلبوردهای چرخان

این بیلبوردها به صورت سه وجهی یا مثلثی شکل بنا می شوند . در واقع سه بیلبورد با سه نوع پیام تبلیغاتی متعدد بر روی یک پایه فلزی نصب می شود . این پایه توسط یک موتور متحرک می چرخد و هر بار یک بخش از بیلبورد به نمایش گذاشته می شود.

بیلبوردهای معمولی

این نوع بیلبوردها بیشترین استفاده را در کشور ما دارند . این بیلبوردها به شکلی ساده پیام تبلیغاتی را در حد دو یا سه کلمه، همراه با یک تصویر ساده به اندازه 12 متر و به صورت تک وجهی به نمایش می گذارند.

بیلبورد خلاقانه

بیلبوردهای خلاقانه به بیلبوردی اطلاق می شود که دارای جنبه تبلیغاتی، آموزشی و هنری باشد و بتواند در عین حال حس بیننده را تحریک کند و برای مدت زمان طولانی در حافظه بلند مدت آنها نقش ببندد.

استفاده از روش های تبلیغاتی به صورت هدفمند

مهم نیست که شما از کدام روش تبلیغاتی بهره می برید . آیا جهت تبلیغات هزینه گزافی می پردازید؟ یا اینکه با تبلیغات ارزان قیمت برند خود را معرفی می کنید؟

تنها عامل مهم در تبلیغات، ایجاد یک تبلیغات هدفمند است . ارزانی یا گرانی تبلیغات هیچ تاثیر مثبتی در میزان اثربخشی آنها نخواهد داشت . بلکه تبلیغات می بایست در زمان مناسب، مکان مناسب و در جایی اعمال شود که مشتری در آنجا حضور بالقوه دارد.

شما هر چقدر هم از تبلیغات گران قیمت استفاده کنید اما اگر مشتری در آنجا حضور فعال نداشته باشد، در واقع هزینه تبلیغاتی خود را به هدر داده اید.

سفارش طراحی بیلبورد تبلیغاتی

طراحی بیلبورد حرفه ای

در طراحی بیلبورد می بایست از چند واژه کوتاه به صورت بزرگ و خوانا همراه با تصاویر بامزه و کنایه آمیز و یا طنز بهره گرفت . پیام تبلغاتی درج شده بر روی بیلبورد تاثیر شگرفی بر میزان اثربخشی برذهن رهگذران دارد.

به علت عبور سریع خودروها از کنار تابلوی تبلیغاتی بیلبورد، می بایست تصاویر بزرگ و قابل تشخیص باشند و کلمات تبلیغی مورد استفاده، کوتاه در حد یک یا نهایتاً هشت کلمه، اما زیبا و آهنگین باشد تا بتواند تبلیغ موثری واقع شود.

من در یک سفری که به استان قم داشتم، شاهد بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگی در مسیر بزرگراه بودم . از بین آن همه بیلبورد که در فاصله های معینی از هم در کنار جاده نصب شده بودند، فقط یک تبلیغ که به تعداد زیادی تکرار شده بود و کلمه ی درج شده بر روی آن آهنگ و وزن خاصی داشت، نظر من و افرادی که در کنار من در داخل اتومبیل نشسته بودند را به خود جلب کرد.

طوری که من حتی پس از خروج از بزرگراه باز هم آن کلمه را در ذهن تکرار می کردم و این محصول و برند به عنوان نامی آشنا در ذهنم نقش بست، در حالی که اصلاً با آن نام آشنایی نداشتم . شعار تبلیغاتی مندرج بر روی بیلبورد بالینا خوشحالینا بود که هنوز هم بعد از گذشت مدت زمان زیادی در ذهن من باقی مانده است.

تبلیغات یکی از عواملی است که سبب می شود نام برند تجاری به عموم افراد معرفی شود . در واقع بدون تبلیغات فقط مشتریان آشنا و کسانی که اتفاقی از مقابل محل کسب شما می گذرند برای دیدن اجناس، کالاها و یا دریافت خدمات به سراغ شما می آیند.

اگر می خواهید مشتریان زیادی داشته باشید و به درآمد بالاتری برسید، لازم است تبلیغات بهینه ای در سطح شهر و در صورت بزرگ بودن کسب و کار در سطح کشور انجام دهید.

یکی از تبلیغاتی که طرفداران زیادی دارد و در صورتی که به شکلی بهینه به نمایش گذاشته شود، می تواند بازخورد قوی داشته باشد، بیلبورد است.

منظور از بهینه بودن تبلیغات اجرای آن در زمان و موقعیت مناسب است . بیلبوردها جزء تبلیغات گران قیمت اما تاثیرگذار هستند که معمولاً افراد این بیلبوردها را از آژانس های تبلیغاتی برای مدت زمان مشخص اجاره می کنند، به همین دلیل هر چند وقت یه بار محتوای تبلیغاتی نصب شده بر روی بیلبورد تعویض می شود.

طراحی بیلبورد تبلیغاتی در پارت انیمیشن

بیلبورد چیست ؟

بیلبورد تبلیغاتی که برخی آن را به صورت بیلبرد می نویسند، محلی برای درج آگهی و اعلانات می باشد که یکی از رایج ترین شیوه تبلیغات است.

بیلبورد یکی از انواع تبلیغات چاپی عظیم الجثه است . بیلبورد جهت نصب نیاز به اجرای فونداسیون دارد تا بتوان محتوای تبلیغاتی چاپ شده را در معرض دید عموم قرار دارد .

بیلبوردها معمولاً در جاهایی مثل شریان های اصلی و فرعی، میادین شهری، بزرگ راه ها و جاده ها نصب می شوند و جهت درج محتوای تبلیغاتی بر روی بیلبورد بیشتر از تصاویر استفاده می شود تا متن.

تعریف بیلبورد

در واقع واژه بیلبورد در فرهنگ تابلوسازی به تخته یا سطوح قابل اجاره ای اطلاق می شود که دارای قالب و جایگاه مخصوص نصب است و پس از اتمام دوره اجاره آن، آگهی جدیدی برروی آن درج می گردد.

بیلبورد

بیلبورد یک ابزار تبلیغاتی جهت معرفی برند تجاری است که در ابعاد بزرگ اجرا می شود . جدیداً در کشورهای پیشرفته بیلبوردها به صورت سه بعدی و با تصاویر تخیلی که می تواند حیرت هر بیننده ای را برانگیزد، اجرا می شود.

در واقع واژه بیلبورد در فرهنگ تابلوسازی به تخته یا سطوح قابل اجاره ای اطلاق می شود که دارای قالب و جایگاه مخصوص نصب است و پس از اتمام دوره اجاره آن، آگهی جدیدی برروی آن درج می شود.

بیلبورد تبلیغاتی

یکی از بزرگ ترین و گران ترین روش های تبلیغاتی بیلبورد است . پیام تبلیغاتی فقط در حد چند کلمه کوتاه بر روی بیلبوردها طراحی می شود.

بهتر است این چند کلمه طوری طراحی شود که کوتاه، آهنگین، گیرا و جذاب باشد . زیرا مخاطبانی که نظاره گر بیلبوردها هستند، معمولاً افرادی خواهند بود که سرنشین اتومبیل ها می باشند و با سرعت بالایی از مقابل بیلبوردها عبور می کنند . بنابراین فقط چند ثانیه برای دیدن پیام تبلیغاتی روی بیلبورد مهلت دارند . به همین دلیل نوشته های بلند، قابلیت خوانده شدن سریع را ندارند.

از آنجایی که بیلبوردها در ابعاد بزرگی طراحی می شوند، از دوردست نیز قابلیت خوانایی را دارند و شما به راحتی می توانید با درج یک پیام آهنگین و زیبا، بر ذهن بصری بینندگان رسوخ نموده و نام برند تجاری خود را معرفی کنید، به شرط اینکه که تبلیغات را تکرار کنید.

برای مثال اگر در یک بزرگراه، چند بیلبورد تبلیغاتی را در فاصله های منظم و به صورت های مختلف تکرار کنید، مطمئن باشید که سرنشینان اتومبیل تا انتهای بزرگراه نام برند شما را در یاد خود خواهند سپرد.

نمونه ای از شعارهای تبلیغاتی بیلبوردی

در ایران برندهای معتبری را می شناسیم که بواسطه نوشتن شعارهای تبلیغاتی بر روی بیلبورد و استفاده از دیگر روش های تبلیغاتی، در بین آحاد جامعه مشهوریت پیدا کرده اند . برای مثال می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • شعار تبلیغاتی ایساکو : تامین قطعات، تضمین خدمات
  • شعار تبلیغاتی گروه صنعتی دنا : دنا قله ای زیر پای شما
  • شعار تبلیغاتی شرکت کاشی سازی : کاشی عقیق، انتخابی دقیق
  • شعار تبلیغاتی تولید لوازم خانگی امرسان : زیبا، راحت، مطمئن
  • شعار تبلیغاتی ماکارانی مانا : مانا طعم به یاد ماندنی
  • شعار تبلیغاتی لوازم خانگی هیمالیا : هیمالیا بر قله زیباییها

و بسیاری از این قبیل شعارها . این شعارها آنقدر تکرار شده اند که اکثریت وقتی این شعارها را می شنویم، متوجه می شویم که مربوط به کدام برند یا شرکت تجاری است . اکثریت برندهای معروف و محبوب نه تنها از یک روش تبلیغاتی بلکه از چندین روش تبلیغاتی جهت معرفی نام تجاری خود به عموم استفاده می کنند تا در میان آحاد جامعه شناخته شوند.

اگر تمایل دارید با روش های تبلیغاتی بیشتری آشنا شوید مقاله انواع روش های تبلیغاتی برای جذب مشتری را بخوانید.

قیمت بیلبورد

بیلبوردها با توجه به نوع چاپ و نوع بیلبورد با قیمت های متفاوتی برای مشتریان تمام می شود که معمولاً هزینه بالایی دارد و نیاز به مجوزهایی برای نصب.

شما می توانید با اجاره بیلبورد، فقط قیمت اجاره بیلبورد را پرداخت کنید و محتوای چاپی خود را به نمایش بگذارید و هزینه اجرای فونداسیون، ستون فلزی، زیرساز فلزی و دیگر موارد را پرداخت نکنید . با این کار، نسبت به قیمت خرید بیلبورد هزینه کمتری متقبل می شوید.

اگر دائماً از طریق بیلبورد تبلیغات انجام می دهید، خرید بیلبورد باصرفه تر از اجاره بیلبورد است . با توجه به این نکته، در صورت عدم نیاز، فروش بیلبورد نیز به راحتی قابل انجام است.

پارت انیمیشن

تاریخچه پیدایش بیلبوردها

تاریخچه بیلبورد به دوران مصر باستان بر می گردد . پیش از میلاد مسیح، انسانها نقاشی هایی بر روی دیواره غارها ترسیم می کردند و بعدها در شهر طبس پوستری که متعلق به آگهی یافتن یک برده فراری بود کشف شد.

پس از گذشت قرنها یونانیان از ستون های چوبی به نام آکسون برای اطلاع رسانی استفاده می کردند . سپس در سال 1400 پس از میلاد، اروپاییان اعلانات خود را در میادین شهرها و یا ساختمانهای عمومی نصب می کردند.

در آن زمان ها مصریان توسط ستون های سنگی با نام اوبلیسک که دارای ستون های چهاروجهی با نوک هرمی بودند و از یک سنگ یک تکه ساخته می شدند، جهت تبلیغات و ترویج مذاهب و آیین های خودشان استفاده می کردند و به شکل یک لوح تزئینی در معرض نمایش قرار می دادند.

در سال 1450 اولین ترفندها برای تبلیغات با اختراع یوهان گوتنبرگ که یک ماشین چاپ قابل حمل بود، رونمایی شد . تبلیغات چهره جدیدی به خود گرفت و به شکل محتوای چاپی مورد رویت افراد واقع شد.

در سال 1796 چاپ سنگی اختراع شد و در سال 1800 اولین مکتب پوستر پایه گذاری گردید . در سال 1835 اولین پوستر بزرگ در فضای شهری در نیویورک به نمایش گذاشته شد .

در سال 1870 با مکانیزه شدن وسایل، پوستر با مدلها و طرح های جدید رونمایی شد و پس از انقلاب صنعتی ماشین هایی برای بریدن و چاپ کردن کاغذ و تشکیل سایه رنگها ابداع شد که این سایه رنگها از نقاط ریزی تشکیل شده بودند که باعث ایجاد طرح های سه بعدی می شدند.

در سال 1900 صنایع متعدد به تبلیغ کالاهای خود از طریق نمایش بیلبوردی، اقدام کردند . با پیشرفتهای چشمگیری که در این زمینه حاصل شد، دست نوشته و تبلیغات چاپی جای خود را به تصاویر سه بعدی و دیجیتالی دادند.

در قرن نوزدهم با گسترش بزرگراه ها و جاده ها و افزایش رفت و آمد انسانها با اتومبیل، بیلبوردها به عنوان شاخه ای از وسایل ارتباطات تصویری جایگزین تصاویری شدند که بر روی دیوار ها چسبانده می شدند و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی که از چوب، آهن، کاغذ و تصویر تشکیل می شد رواج یافت.

انواع بیلبورد تبلیغاتی

بیلبورد های تبلیغاتی به شیوه های مختلفی اجرا و پیاده سازی می شوند که از جمله ی آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیلبوردهای سه بعدی

جهت ساخت این مدل از بیلبوردها نیاز به استفاده از پرسپکتیوهای مجازی است که بسیار منعطف هستند . اما هزینه طراحی و نصب بالا و نیاز به فضای مناسب جهت پیاده سازی از معایبی است که این نوع از بیلبوردها دارند.

بیلبوردهای حجمی

این بیلبوردها در کشورهای غربی مرسوم هستند . برای به نمایش درآمدن از اجسام واقعی در بخش فرابیلبوردی آن استفاده می شود.

بیلبوردهای فرمیک

محتوای چاپی آن معمولی است اما ساخت پایه های آن بیضی شکل است.

بیلبوردهای چرخان

این بیلبوردها به صورت سه وجهی یا مثلثی شکل بنا می شوند . در واقع سه بیلبورد با سه نوع پیام تبلیغاتی متعدد بر روی یک پایه فلزی نصب می شود . این پایه توسط یک موتور متحرک می چرخد و هر بار یک بخش از بیلبورد به نمایش گذاشته می شود.

بیلبوردهای معمولی

این نوع بیلبوردها بیشترین استفاده را در کشور ما دارند . این بیلبوردها به شکلی ساده پیام تبلیغاتی را در حد دو یا سه کلمه، همراه با یک تصویر ساده به اندازه 12 متر و به صورت تک وجهی به نمایش می گذارند.

بیلبورد خلاقانه

بیلبوردهای خلاقانه به بیلبوردی اطلاق می شود که دارای جنبه تبلیغاتی، آموزشی و هنری باشد و بتواند در عین حال حس بیننده را تحریک کند و برای مدت زمان طولانی در حافظه بلند مدت آنها نقش ببندد.

استفاده از روش های تبلیغاتی به صورت هدفمند

مهم نیست که شما از کدام روش تبلیغاتی بهره می برید . آیا جهت تبلیغات هزینه گزافی می پردازید؟ یا اینکه با تبلیغات ارزان قیمت برند خود را معرفی می کنید؟

تنها عامل مهم در تبلیغات، ایجاد یک تبلیغات هدفمند است . ارزانی یا گرانی تبلیغات هیچ تاثیر مثبتی در میزان اثربخشی آنها نخواهد داشت . بلکه تبلیغات می بایست در زمان مناسب، مکان مناسب و در جایی اعمال شود که مشتری در آنجا حضور بالقوه دارد.

شما هر چقدر هم از تبلیغات گران قیمت استفاده کنید اما اگر مشتری در آنجا حضور فعال نداشته باشد، در واقع هزینه تبلیغاتی خود را به هدر داده اید.

سفارش طراحی بیلبورد تبلیغاتی

طراحی بیلبورد حرفه ای

در طراحی بیلبورد می بایست از چند واژه کوتاه به صورت بزرگ و خوانا همراه با تصاویر بامزه و کنایه آمیز و یا طنز بهره گرفت . پیام تبلغاتی درج شده بر روی بیلبورد تاثیر شگرفی بر میزان اثربخشی برذهن رهگذران دارد.

به علت عبور سریع خودروها از کنار تابلوی تبلیغاتی بیلبورد، می بایست تصاویر بزرگ و قابل تشخیص باشند و کلمات تبلیغی مورد استفاده، کوتاه در حد یک یا نهایتاً هشت کلمه، اما زیبا و آهنگین باشد تا بتواند تبلیغ موثری واقع شود.

من در یک سفری که به استان قم داشتم، شاهد بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگی در مسیر بزرگراه بودم . از بین آن همه بیلبورد که در فاصله های معینی از هم در کنار جاده نصب شده بودند، فقط یک تبلیغ که به تعداد زیادی تکرار شده بود و کلمه ی درج شده بر روی آن آهنگ و وزن خاصی داشت، نظر من و افرادی که در کنار من در داخل اتومبیل نشسته بودند را به خود جلب کرد.

طوری که من حتی پس از خروج از بزرگراه باز هم آن کلمه را در ذهن تکرار می کردم و این محصول و برند به عنوان نامی آشنا در ذهنم نقش بست، در حالی که اصلاً با آن نام آشنایی نداشتم . شعار تبلیغاتی مندرج بر روی بیلبورد بالینا خوشحالینا بود که هنوز هم بعد از گذشت مدت زمان زیادی در ذهن من باقی مانده است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 21

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 49
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 259
  • بازدید ماه : 622
  • بازدید سال : 2256
  • بازدید کلی : 4641
  • کدهای اختصاصی